niedziela, 5 listopada 2017

Split ring - odwracamy kółeczka :)

Witam bardzo serdecznie..
Następna lekcja miłości frywolitkowej którą prowadzą Renia i Justynka.
Tym razem ćwiczymy odwracane kółeczka,powiem tak.... na początku mojej miłości do frywolitki nie umiałam się połapać z tymi odwracanymi oczkami,bardzo długo ćwiczyłam,zmarnowałam masę nici a kółeczko dalej nie chciało się przesuwać hi,hi teraz jak o tym pomyślę to chce mi się śmiać,ale wtedy to wcale nie było do śmiechu :-)
Zrobiłam kolczyki z nici Aida 20



wydawało mi się że to trochę mało i dorobiłam jeszcze zakładkę na podstawie zdjęcia zakładki Midii 
nici Babylo 20

Jeszcze banerek do zabawy

Kochani bardzo dziękuję za wszystkie wasze komentarze i zaglądanie do mnie :))
Życzę dobrego tygodnia,a ja lecę szukać konika na biegunach :))
Pa,pa

24 komentarze:

  1. Ale są piękne! Aż żałuję, że nie chodzę w kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje frywolitki,szczególnie zakładkami się podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam... może kiedyś się odważę spróbować frywolitki, ale coraz bardziej mnie to przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie Ci wyszły te odwracane kółeczka !Piękne frywolitki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i jaki kolorek świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje frywolitki!
    Kiedyś może i ja spróbuję pozmagać się z czółenkiem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No "split" niezły, już gotowe?, ja nawet nie zdążyłam pomyśleć co zrobić:-) I kolczyki i zakładeczka są piękne! Oj kocham tą frywolitkę:-) Pozdrawiam-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kółeczka i cała frywolitka. Kolczyki uwielbiam, a zakładek używam, piękne są. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że jesteś nadal z nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kolczyki od Ciebie, wiec mogę w realu podziwiać Twoje dzieło. Te również piękne, a zakładka - rewelacja!
    Ps.Ja już konika mam;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a swift start !! Both projects are beautiful and split rings are well applied :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i radosne są kolczyki Marylko, zakładeczka również. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze są Twoje frywolitkowe tworki, Marylko!
    Zakładka z cieniowanych nici prezentuje się super :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne obie prace , nadal frywolitka dla mnie jak czarna magia ale uwielbiam oglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie cudowne i chyba pomysł zgapię jeśli można! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolczyki i zakładka. Szybko odrobiona lekcja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko, przecudne są te kolczyki, nawet nie wiesz, jak żałuję, że nie potrafię sobie takich zrobić. Jest w nich coś takiego, co mnie zaczarowało.
    Zakładka też przepiękna.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne, zakładka ma świetne kolory i sama chętnie bym taką zrobiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolczyki :*** Trzeba dużo ćwiczyć , aby coś się dobrze nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz moja droga, że dla mnie to czarna magia, ale i tak się zachwycam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudne prace, szczególnie podoba mi się ta zakładka:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prace- frywolitka mnie zachwyca za każdym razem, a jak jest jeszcze tak wysupłana to juz w ogóle:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. I kolczyki i zakładeczka są śliczne :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda frywolitkę podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.